Läger

Under året brukar vi i Betelkyrkan försöka åka på ett antal läger för barn och ungdomar. Dessa läger anordnas i regel av KSSB-ung. Församlingen har även ett församlingsläger i början av höstterminen. För mer information om de läger som är anordnade av KSSB-ung, klicka på följande länk: KSSB-ung.

Senorenlägret för åldrarna 10-13 år

Nu har anmälan till Senorenlägret för barn i åldrar 10-13 år kommit ut.

Lägret är onsdag till söndag v. 26. Det vore skoj om så många barn/ungdomar som möjligt följer med från Ljungby. Det kommer bland annat komma barn och ungdomar från Ulriksbergskyrkan i Växjö, Tingsryd och Karlshamn.

Här finns mer information från Ulriksbergskyrkan. Det går även bra att anmäla sig via Ulriksbergskyrkan.

Här finns en länk direkt till anmälan.

Frida Salomonsson är med som ledare fredag till söndag. Hör av dig till henne om du har frågor som rör lägret.

Senorendraget för högstadiet och gymnasiet

Anmälan till Senorendraget är öppen!

Lägret är tisdag till söndag v. 31, alltså 30/7 till 4/8. Lägret är för ungdomar från flera olika ställen och kommer hålla hus på kustgården Senoren. Veckan är fullproppad med aktiviteter och samlingar där vi lär känna varandra, oss själva och Gud. Årets tema på lägrets aktiviteter och undervisning är: ÄKTA.

Senorendraget är sommarens höjdpunkt, så häng gärna med! Vi hoppas att vi blir ett gäng från Betelkyrkan.

Klicka här för anmälan och mer information om bland annat plats, tid, pris och packning. OBS! Platserna brukar fyllas ganska snabbt, så anmäl dig så fort du vet att du vill följa med!

Hör gärna av dig till Evelina Lindman vid frågor.