Unga Vuxna

Inflyttad eller uppväxt, kristen sen länge, ny i tron eller icke-troende, det spelar ingen roll. Du som är mellan 18 och 30 år är varmt välkommen att vara med på våra unga vuxna-samlingar!

VAR? NÄR? HUR?

Vi träffas varje torsdag – ute, inne, hemma hos någon, eller i kyrkan. Beroende på vem som har ansvaret så kan tiden och platsen variera. Upplägget är att vi som grupp hjälps åt att ansvara för träffarna. Tanken är att det ska bli variation på det vi gör så att träffarna ser olika ut från vecka till vecka. Varje träff har vi en stund med fokus på bibelläsning, lovsång, bön och ibland även en längre stund med en gäst som håller i bibelstudium. Utöver detta träffas vi på gudstjänster! Det kan även bli spontana träffar på olika sätt som på något café eller när vi spelar exempelvis innebandy eller volleyboll ihop.

Vill du ha mer information om våra träffar? Hör gärna av dig till:

Evelina Lindman 070-678 66 92 eller Simon Lindman 070-979 42 57

KOMMANDE TRÄFFAR

Bible brunch 11/5 2024, kl. 9:30. Marcus Ringbäck talar. Pris: 40 kr. Plats: Pingstkyrkan